Recentment moltes pàgines han notat un descens significatiu de visites rebudes a través de les seves publicacions a la seva pàgina de Facebook. Nosaltres ens preguntem si això te res a veure amb les noves opcions de pagar per aconseguir posts patrocinats, que consisteixen a promocionar mitjançant la plataforma de publicitat de Facebook determinades actualitzacions que fem en el timeline de la nostra pàgina de fans, amb la finalitat d'arribar a un major nombre de seguidors de la marca.

A www.techcrunch.com ens detallen l'explicació que dóna Facebook davant d'algunes queixes per les poques visites que reben certes publicacions:

  1. Si hem interactuat amb els posts d'un autor anteriorment: Si ens agraden tots els posts d'una pàgina que Facebook ens mostra, ens apareixeran més publicacions sobre aquella pàgina.
  2. Reaccions d'altres persones per un post específic: Si tota la resta de Facebook ignoren o es queixen d'un  post, és menys probable que ens surti en el nostre timeline.
  3. La nostra interacció amb els missatges d'un mateix tipus en el passat: Si sempre posem 'M'agrada' a les fotos, per exemple, hi ha més possibilitats de veure les imatges publicades de les pàgines.
  4. Si un post específic té queixes d'usuaris que encara no l'han vist, o la pàgina d'on es penja la informació ha rebut moltes queixes en el passat, probablement tindrem menys probabilitats de veure aquells posts.

Més informació a Tech Crunch  http://techcrunch.com/2012/11/16/facebook-page-reach/

Articles relacionats

Manteniment Wordpress

Auditem, optimitzem i et fem un manteniment mensual per només 35€/mes