Telefónica ha enterrat la destral de guerra que tenia aixecada i sempre a punt contra els seus màxims rivals en el món del ciberespai, és a dir, Facebook, Microsoft i Google.
El perquè està clar i sembla redundant: una perspectiva de 5.000 milions d’euros ingressats en matèria de guanys digitals és argument suficient perquè qualsevol enemistat o baralla quedi oblidada per sempre.
La companyia que presideix César Alierta té 300 milions d’usuaris a tot el món que mitjançant els seus smartphones realitzen tot tipus de compres a les empreses d’aplicacions. És per això que Telefónica ha arribat a un acord pel qual les compres que es realitzin en les botigues online de les firmes de Zuckerberg, Schmidt o Ballmer seran carregades a la factura de mòbil mensual dels clients de Telefònica.
Es tracta de l’estratègia anomenada Telefónica Digital que té per voluntat animar els inversors a apostar per la companyia. Malgrat els esforços, molts dels lectors hauran trobat a faltar a la veritable reina del ball. Apple encara no ha sucumbit als intents de la transnacional espanyola, de tota manera les negociacions estan en marxa perquè a la factura es vegin reflectides també les compres a Apple Store.
Es tracta d’un sistema que no és una cosa nova ja que en Alemanya són 400.000 els clients que carreguen les seves aplicacions en la mateixa factura de telèfon. En resum, un èxit assegurat.
Font: Tecnonews / ACPG